Saturday, 21 May 2011

Christian Dior Gloss Show Spectacular Sparkling


Zilele trecute mi-am regasit printre produsele de machiaj un gloss de care am fost super indragostita vara trecuta, se potrivea de minune cu pielea mea bronzata. Apoi, nu cred ca este o noutate pentru voi faptul ca ador gloss-urile si sclipiciul, ambele sunt funny si ma binedispun. :D



Toate gloss-urile din colectie au nume de fete, ca de exemplu: Kelly Rose, Sophia Silver, Rebecca Red, sau Carla Corail # 335, cel pe care il am eu. Cred ca l-am luat din magazinul Douglas si a costat in jur de 100 ron. Nu am idee daca se mai gaseste prin magazine, dar daca sunteti interesate il gasiti cu siguranta pe site-urile de specialitate, l-am vazut chiar si pe e-bay.



Sa va spun de ce imi place:


- STRALUCIRE:  ideea de baza a acestui gloss este formula sa speciala concentrata in glitter. Sclipiciul capteaza si reflecta lumina, iar buzele par mai voluminoase, mai stralucitoare si mai... "de poveste" :D

- SCLIPICI: particulele sunt extrem de mici, aproape insesizabile, nu este genul de sclipici care "zgarie" buzele, not at all.

- TEXTURA este foarte light, usor gelatinoasa daca priviti in centrul incipientului. Se poate observa acea textura cremoasa, dar care nu lipeste buzele, este pur si simplu soft.

- HIDRATARE: imi lasa buzele moi, nu mi le usuca asa cum fac in general gloss-urile concentrate in glitter. You can feel this is special!



Si cu  o incercare  de  mai multa lumina:




Singurul minus pe care il gasesc eu ar fi modul de aplicare, cu degetul adica. Nu este intotdeauna cea mai igienica si practica solutie, dar se poate folosi si o pensula speciala. 
Per total, abia astept sa il port iar!! Pe voi va tenteaza?

BLOG AWARD:  Am primit acum ceva timp un blog award de la maddailade  


si astazi de la Ema inca doua




Va multumesc din suflet ca v-ati gandit la mine! La randul meu, le dau mai departe:


Si gata, m-am oprit, desi mai sunt bloguri pe care le citesc si fete carora le dau award-urile. :)
Va doresc un week-end grozav, dragele mele!
                                     

                                                  XO,
                                                      Iela

11 comments:

  1. Imi place nuanta si sclipiciul. Arata foarte dragut pe buze <3

    Kisses

    ReplyDelete
  2. mama mama cat de bine arata! pentru vara cred este PERFECT!

    ReplyDelete
  3. uuuuu,nice gloss,nice blog:) pupici

    ReplyDelete
  4. Mersi fetelor!! Va pupu:D

    ReplyDelete
  5. merci pt premiul, l-am mentionat la pagina miscellaneous :) cat despre gloss m-ai innebunit, am fost ieri sa il caut si la sephora cica nu au auzit de el :((( unde il gasesc... aceeasi nuanta o vreau..e superba :x

    ReplyDelete
  6. Din pacate nu stiu cum sta treaba, poate lucreaza cineva la vreun magazin de profil si stie daca mai sunt in stoc, nu se mai distribuie la noi, sau poate nici nu se mai fac.
    Pe e-bay am vazut ca sunt cateva gloss-uri dior show, dar nu si nuanta aceasta..

    ReplyDelete
  7. Multumeeeeeeeesc din suflet ca te-ai gandit si la mine! :*
    Arata tare yuumy acel gloss,e pur si simplu delicios pe buzele tale! Pupici! Missed you :*

    ReplyDelete
  8. Andreea, cu mare drag :*:*
    Din pacate nu prea am timp de postari, dar tot va citesc blogurile:D
    Te pup, draga mea:)

    ReplyDelete
  9. Nu e nimic,eu ma bucur cand citesc o postare de-a ta! :* Pupici!

    ReplyDelete
  10. arata foarte bine <3
    ma tenteaza...totusi 100 lei mi se pare destul de mult...inteleg ca e Christian Dior dar...

    ReplyDelete