Wednesday 27 October 2010

Benefit-Dear John


           Eu sunt indragostita de mirosuri, de cand ma stiu imi plac cremele, parfumurile, cosmeticele care miros bine. Acest produs nu miroase in niciun fel, acesta este un minus din punctul meu de vedere. Insa....

Lasa pielea fina, contine vitamina E si provitamina B5 care protejeaza si tonifica in orice moment al zilei, iar pentru sezonul rece este esentiala. 
Mi-am luat niste produse anti-blemish care mi-au cam uscat tenul (se pare ca este obligatoriu sa se intample, indiferent de brand) , iar aceasta crema este super pentru ca totusi nu ramane grasa pe fata, se absoarbe foarte repede si o hidrateaza.
Inca ceva, ca toate produsele de la Benefit, ambalajul este A-DO-RA-BIL, watch it:




P.S.Cutia cu crema este foaaarte mare, dupa parerea mea face toti banii :)

No comments:

Post a Comment