Sunday 1 May 2011

Accesorii recente

           Dragele mele, pentru ca ati fost curioase unele dintre voi ce mi-am achizitionat de la H&M am zis sa fac postarea asta si sa includ si alte cateva accesorii pe care le-am luat recent.
Incep cu cel mai important accesoriu, primit de ziua mea de la varul meu.


Nu am idee de unde l-a luat, eram mult prea fericita ca sa-l intreb. M-a nimerit la fix ,este exact ce as purta, se vede ca ma cunoaste. Si iata cum poti topi inima unei femei cu un accesoriu de bun gust. :D

Inelusul acesta este de la Pull&Bear sau Stradivarius, nu mai tin minte exact:


Pe urmatoarele le-am luat de la New Yorker din Focsani:






Imi place aceasta pentru ca este multifunctionala:
 la gat:


la mana:



si am avut-o pe post de curelusa la ziua mea, cu o bluzita larga:



La cea din urma erau mai multe culori in magazin, si gri, oranj, albastru.
Nu mai stiu cat a costat fiecare, oricum, erau la reducere, in jur de 20 ron. :)

Restul sunt de la H&M:









Hope you like it! Sa aveti o duminica grozava, va pupicesc!

XO,
 Iela






15 comments:

  1. am ramas cu gura cascata la colierul cu pandantiv. e absolut suuperrrb!! si restul sunt frumoase, dar acel pandantiv e deosebit.
    sa le porti cu placere! :*

    ReplyDelete
  2. Imi plac inelele, mai ales cele 2 cu piatra si braul din piele, la cat mai multe outfituri cu aceste accesorii integrate, adica sa le porti cu placere :)

    Hristos a inviat ! .. daca tot am fost plecata.

    ReplyDelete
  3. A.M, multumesc din suflet :*
    iti dai seama cat de speechless am ramas eu cand mi l-a inmanat :D

    miha, Adevarat a inviat! si multumesc ca imi impartasesti bucuria :*:*

    ReplyDelete
  4. imi place la nebunie inelul turqoise :) sa le poti sanatoasa :)

    ReplyDelete
  5. Primul lantisor si accesoriile de la H&M sunt absolut superbe!:X I'm in loveee!:)

    ReplyDelete
  6. se pare ca are succes colierul de la var-miu, hihi :D

    Va multumieeesc ca ma incurajati sa le port, ca de obicei le las de izbeliste dupa ce le cumpar :))

    ReplyDelete
  7. Foarte frumoase sunt toate! Inelele mi-au placut in special! :*

    ReplyDelete
  8. e superb primul lantisor :) eu as vrea sa stiu cat a costat inelul de la pull and bear sau stradivarius :D

    ReplyDelete
  9. Va pup si eu dragele mele si va imbratisez! :)

    Inelul sunt aproape sigura ca este de la Pull&Bear si a costat 40 de lei. :)

    ReplyDelete
  10. Imi plac inelele si cel de-a 3-lea colier e superb!te pup

    ReplyDelete
  11. Amelia, te pup si eu! Multumesc :D

    ReplyDelete
  12. inelele de la h&m sunt superbe mai ales cel cu piatra corai
    sa le porti pe toate cu placere

    ReplyDelete
  13. ce superbe sunt!
    colierul cu pandativ e favoritul meu! Pup!

    ReplyDelete