Wednesday 3 August 2016

Shopping H&M

       De cateva zile imi tot priveam hainele cu care stau in casa si am realizat ca de fiecare data cand merg la cumparaturi uit sa imi iau lucruri marunte precum sosetele, lenjerie intima sau haine de casa. Mama este de obicei cea care imi cumpara aceste lucruri, dar vroiam ceva fix pe gustul meu.
Astfel am zis ca astazi merg la H&M sa ma innoiesc in acest sens. Stiu ca au lucruri de genul foarte bune, de fiecare data cand mergeam in strainatate imi luam de acolo lenjerie de bumbac (ecologic) sosete/dresuri si tot felul de astfel de "maruntisuri".

Am vazut destule lucruri potrivite de stat in casa cu cel putin 75% bumbac, chiar si 100%.

Sa va arat ce am achizitionat, excluzand lenjeria care este intima, deci o pastrez doar pentru mine ;))






Stiu ca ar fi perfect daca v-as da si niste preturi, dar iar m-am grabit sa arunc chitanta. Din cate imi amintesc, atat maieurile, cat si sosetele (4 buc) si pantalonii sunt in jur de 20 ron. Bluzita cu maneci lungi stiu sigur ca era 40 ron.

Si acum sa va arat "my baby" de astazi, o rochita de care m-am indragostit pe loc:




Rochita mai are surioare in magazin, diferite culori, diferite imprimeuri la fel de dragute si abia astept sa mi le cumpar si pe restul. Port rochia chiar acum si este incredibil de comoda plus ca ma face sa ma simt sexy, chiar daca e maxi. Pretul ei se invarte tot in jur de 20 ron. :)

Hope this was useful!

                                                                         XO,
                                                                            Iela

18 comments:

  1. Ce lucruri dragalase ti-ai cumparat!
    Imi plac mult pantalonii <3<3<3, iar lenjeria ta de pat e adorabila (love it)!

    Kisses

    ReplyDelete
  2. hihi, multumesc!! ti pupu si eu:*

    ReplyDelete
  3. h&M :X:X eu nu am in constanta si imi place tare mult magazinul.
    sunt foarte dragute lucrurile achizitionate si nici nu au costat asa mult :)
    Sa le porti cu placere

    ReplyDelete
  4. Mie mi se par tare fun pantalonasii!:X

    ReplyDelete
  5. sweet lory, multumesc :* si sa vii la vara prin bv, ne vedem la un sucutz si faci si shopping ;))


    Anda, sunt fun si comozi, asa cu turul jos ;))

    ReplyDelete
  6. Rochia e super, si eu m-as simti bine in ea. Pacat ca nu am H&M aici.:(

    ReplyDelete
  7. sosetelele sunt maxime:)) !:*

    ReplyDelete
  8. Eu as vrea vreo 5 rochii din alea + cateva maxi, vaporoase, perfecte pentru zilele extrem de calde <3

    ReplyDelete
  9. ce frumos e maieul alb cu pepene! sa le porti iubita :)

    ReplyDelete
  10. cat de frumoase sunt..sa le porti sanatoasa...chiar ca iti sta bine cu rochia...sosetele si bite me sunt atat de sweet :)

    ReplyDelete
  11. Multumesc fetelor!! Va pupu!! :)

    ReplyDelete
  12. Ce frumoasa e rochita! O sa ma uit si eu dupa ea!Toate sunt de fapt frumoase,dar ea e favorita mea.Sa le porti pe toate cu placere!
    Pupici!

    ReplyDelete
  13. Andreea, mersi:* Mi-am mai luat ieri inca doua si as mai fi vrut una, dar nu avea marimea 34..

    p.s. Una dintre ele a reusit Mau sa o perforeze bine. L-am scos afara si nu prea ii place in lift ;))

    ReplyDelete
  14. Hey! Ai un blog award de la mine: http://thepurplespringgirl.blogspot.com/2011/05/gifts.html

    Kisses

    ReplyDelete
  15. Iela,si eu am dat iama in H&M zilele astea.Sper ca luna viitoare sa imi iau mai multe :*
    Pupici!

    ReplyDelete
  16. Si eu am mai ochit niste lucrusoare pe acolo, dar ma mai abtin de la cumparatul hainutelor in favoarea altor planuri nitel costisitoare ;))

    ReplyDelete
  17. super cute!!!!! imi plac mult hainele tale de stat prin casa :))

    ReplyDelete
  18. daa, sa stii ca mi-am mai luat doua rochite din surorile celei de mai sus si ies pe afara cu ele, sa-mi plimb motanul, pe la sala. Sunt foarte comfy, darrr din pacate sunt prea mari la piept:(

    ReplyDelete