Tuesday 16 November 2010

Microdermabraziune si impachetare cu cioco

              Astazi am zis sa ma relxez, am fost la salon si mi-am facut tratamentul cosmetic microdermabraziune in timp ce eram impachetata cu ciocolata cu ardei iute. Intr-adevar acum sunt foaaarte relaxata, mananc ciocolata milka cu capsuni si nu ma mustra constiinta :P

     M-am gandit sa va povestesc un pic despre cele doua tratamente pe care le iubesc, poate inspir pe cineva sau poate imi impartaseste cineva pasiunea. La salonul unde merg eu am abonament la electrostimulare in tunel cu inflarosu si fac cam o sedinta/doua pe saptamana. Insa o data pe luna sau cand imi amintesc ma bag si la un tratament cosmetic, o impachetare, o manichiura. Astazi am facut doua in acelasi timp, ma simt foarte mandra de mine:P
    Postez mai intai unul dintre ele sa vad daca prezinta interes, apoi urmatorul daca este sa fie. Enjoy!

                 MICRODERMABRAZIUNEA (Stiu, e un cuvant foarte lung :D )
                          

    -este o procedura care intinereste pielea, poate fi folosit pentru indepartarea ridurilor, cicatricilor sau acneei, forme minore bineinteles. Eu am un ten acneic din pacate, nu e ceva grav, dar nici nu e impecabil.
    -indeparteaza impuritatile, punctele negre, curata si inchide porii dilatati, curata cicatricile acneice. Pentru mine este ideal, claaar este cu mult deasupra tratamentelor clasice de cosmetica care imi faceau fatza praf.

  Daca este sa ma intrebati care e procedura am doua variante:

Varianta 1 este un copy-paste de pe site-ul salonului unde merg eu, sper sa intelegeti ceva : "Curata straturile superioare ale epidermei cu ajutorul unui fascicol de micro-particulele antiseptice de cristale de corindon, care, dupa ce au atins si indepartat tesutul imbatranit sau vatamat de la suprafata, sunt aspirate printr-un tub cu vacuum."
                             
Varianta 2 cu cuvintele mele va spun ca efectiv simt cum aspira de pe fatza mea  ceea ce nu ar trebui sa fie acolo. Ma uitam si mai inainte in oglinda si m-am observat cu un zambet satisfacut pe fatza la vederea nasucului meu lipsit de puncte negre
  *pun mai jos o poza explicativa, sper sa stiti portugheza :)
   
    Dupa tratamentul de micro, cosmeticiana m-a lasat 20 de min cu vitamina C pe fatza, m-a spalat si mi-a aplicat o crema cu SPF. Dupa acest tratament nu am voie cam o saptamana sa folosesc produse cosmetice care contin α si β hidroxiacizi, β caroten, retinol, vitaminele A si E(pentru mine asta inseamna NU fond de ten fard etc,folosesc doar crema cu SPF) si totodata e recomandat sa se renunte la expunerea la soare sau solar  tot atatea zile ( nu ca ar fi cazul de plaja pe vremea asta :p ) .
   

     Acum am pielea luminoasa, stralucitoare curatata si hidratata, dar si mai fina. Imi vine sa ma mangai incontinuu.
              

4 comments:

  1. Ai (alt) tag de la mine :) pe moony214.info

    ReplyDelete
  2. hei,mersi frumos!esti o dragutza :*

    ReplyDelete
  3. buna. am citit postul asta si m-ar interesa si pe mine o micro. ai mai facut de atunci? stiam ca se fac vreo 3-4 sedinte la intervat de minim o luna ca sa ai rezultate spectaculoase, dar cica dupa jumate de an - un an iar ai tenul incarcat, deci e destul de temporar si costisitor. cat de-a costat sedinta? nu ai facut cojitze pe fatza zilele urmatoare?

    ReplyDelete
  4. Inainte de toate, este CLAR ca trebuie sa gasim o modalitate de a ne curata tenul o data la nu stiu cat timp. Este exact ca detartrajul dintilor.
    Eu imi fac cam o data pe luna, chiar si la doua luni, depinde cum am timp. Unde merg eu costa 120 sedinta, dar se gaseste si mai ieftin, la Keiko de ex este 75. Momentan am o problema cu acneea, ma tratez cu Retin-a si intr-adevar daca as merge la micro mi s-ar usca pielea mult prea mult. Rezultate spectaculoase nu pot sa zic ca sunt, doar ca am fatza curata si catifelata dupa tratament, eu prefer asta decat tratamentul cosmetic clasic de curatare, cu extractii & stuff, ma oripileaza, acesta este chiar placut. Mi-l faceam pe ala acum mult timp si n-as mai suporta ce induram acolo plus ca ieseam cu fatza plina de rani( dermatologii la care am fost eu nu recomanda procedeul asta clasic, cica nu e bine sa agresezi pielea in halul ala)

    ReplyDelete