Wednesday 10 November 2010

REVIEW Frederic Fekkai

Initial am vrut sa achizitionez gama Full Volume pentru ca am firul de par fin si fragil si ceea ce imi trebuie este volum, muuuult volum. Si l-am gasit. Pe mine nu ma deranjeaza sa investesc mai multi bani in ingrijirea parului, consider ca parul si pielea merita toti banii.

Dupa cum ziceam, am intrat in Sephora cu gandul de a cumpara gama respectiva, doar ca nu prea era intreaga. Din fericire fetele de acolo sunt adorabile, asa am ajuns sa folosesc niste produse combinate Fekkai, care ma fac extra-happy. Am ajuns sa ma spal de 2 ori pe saptamana (asta in conditiile in care dau in fiecare seara cu Aminexil Dercos). Isn't that great? :D

SAMPONUL APPLE CIDER, este un clarifyng shampoo, este perfect pentru parul gras, il curata in profunzime de impuritatile din aer si clor. In timp ce cidrul de mere din compozitia lui curata si purifica parul, rozmarinul, marul, verbina si kukui (nu stiu ce e asta) il hidrateaza si il protejeaza. Asta  teoretic, eu pot sa spun ca parul meu scartaie de curatenie de la prima spalare. Ce mi-as mai fi dorit la el ar fi fost sa miroasa mai intens, miroase foarte bine, dar e discret.

BALSAMUL FULL VOLUME pe care l-am gasit e perfect pentru parul subtire, chiar ofera volum, mi-l descurca, plus ca parul meu nu se mai electrizeaza. Si acesta miroase bine, a lamaie mi se pare, insa tot prea discret, daca nu as fi avut masca de par care miroase supeeeeeeerb, parul meu ar fi fost mai putin fericit. Soooo, urmeaza:

MASCA TARATAMENT PROTEIN Rx , masca intensiva cu proteine de lapte si soia pentru regenerare. Previne caderea parului, ruperea lui, despicarea. ESTE MINUNAT, eu il ador , il folosesc asa cum este recomandat, de 2 ori pe saptamana de fiecare data cand ma spal. Il las intre 10 si 15 minute si apoi am un par extrem de matasos, incredibil de fin si dupa cum am zis miroase foarte bine, nu-mi dau seama a ce, dar e dulce. JUST LOVE IT!

SPRAY-UL FULL VOLUME este ultimul produs pe care il folosesc, il pulverizez la radacini apoi  imi usuc parul.

Si asa am ajuns eu sa ma spal pe cap asa cum este recomandat, de 2 ori pe saptamana (am avut o perioada in care il spalam la 2 zile, ba chiar in fiecare zi) .Nu stiu care din produsele astea isi face treaba asa bine, poate toate la un loc, cert este ca parul meu e tare fericit.

Voi ati incercat si altceva de la Fekkai sau vreunul din astea?